Brak produktów
Podatek ceny są wliczone
Brak produktów
Podatek ceny są wliczone
Uprzejmie informujemy, że w terminie 26-27 luty 2024r zespół Sklepu przybywa na Urlopie. W tych dniach nie pracujemy, nie wysyłamy paczek, nie przyjmujemy przesyłek, a kontakt w sprawach pilnych możliwy jest wyłącznie przez e-mail. Telefon będzie nieaktywny.
Zamówienia przez system sklepu będą przyjmowane bez zakłóceń.
Jak najbardziej- system Sklepu Internetowego działa normalnie, więc możesz składać i opłacać zamówienia 24 godziny na dobę.
Jeżeli zamawiasz akcesoria gotowe (drożdże, pożywki, surowce, uszczelki) będą wysłane w ciągu 1-3 dni roboczych po urlopie, jeżeli destylatory, akcesoria na zamówienia (papugi, termometry, przystawki, rozbudowy destylatorów)- w standardowym terminie podanym przy zamówieniu, tj. 10 dni roboczych z wyłączeniem okresu urlopowego. O urlopie informowaliśmy w Regulaminie od końca listopada. Kalkulator dni roboczych znajdziesz tutaj: www.dnirobocze.pl
W czasie urlopu… odpoczywamy, więc telefon jest nieaktywny :) Można skorzystać z naszych poradników:
Jaki destylator dobrać do swoich potrzeb?
Jaki destylator wybrać do 1000, 2000, 3000 i 5000zł?
Co oznaczają skróty LM, VM, OVM?
Jak rozbudować destylator prosty?
Jakie grzanie wybrać- gaz, czy prąd?
Zależy od przewoźnika, ale najpewniej po prostu wróci do nadawcy. Przesyłki pocztowe (awizowane) odbierzemy z Urzędu Pocztowego po urlopie. Status swojej paczki możesz zawsze sprawdzić na stronie przewoźnika, podając jej numer lub w agregatorach śledzenia, jak np: 17TRACK
5. Mam awarię. Jak skontaktować się z serwisem?
Skorzystaj ze strony serwisowej (link tutaj), gdzie podany jest kontakt do Serwisu i umów się na naprawę. Serwis skontaktuje się po urlopie i wyznaczy termin naprawy.