Uprzejmie informujemy, że w terminie 26-27 luty 2024r  zespół Sklepu przybywa na Urlopie. W tych dniach nie pracujemy, nie wysyłamy paczek, nie przyjmujemy przesyłek, a kontakt w sprawach pilnych możliwy jest wyłącznie przez e-mail. Telefon będzie nieaktywny. 

Zamówienia przez system sklepu będą przyjmowane bez zakłóceń.

Często zadawane pytania:

  1.        Czy w czasie przerwy można składać zamówienia?

Jak najbardziej- system Sklepu Internetowego działa normalnie, więc możesz składać i opłacać zamówienia 24 godziny na dobę.

 

  1.        Kiedy będą wysłane zamówienia złożone w okresie urlopu lub przed nim?

 Jeżeli zamawiasz akcesoria gotowe (drożdże, pożywki, surowce, uszczelki) będą wysłane w ciągu 1-3 dni roboczych po urlopie, jeżeli destylatory, akcesoria na zamówienia (papugi, termometry, przystawki, rozbudowy destylatorów)- w standardowym terminie podanym przy zamówieniu, tj. 10 dni roboczych z wyłączeniem okresu urlopowego. O urlopie informowaliśmy w Regulaminie od końca listopada.  Kalkulator dni roboczych znajdziesz tutaj:  www.dnirobocze.pl

 

  1.        Potrzebuję pomocy z wyborem sprzętu. Jak można się z wami skontaktować?

W czasie urlopu… odpoczywamy, więc telefon jest nieaktywny :) Można skorzystać z naszych poradników:

Jaki destylator dobrać do swoich potrzeb?

Jaki destylator wybrać do 1000, 2000, 3000 i 5000zł?

Co oznaczają skróty LM, VM, OVM?

Jak rozbudować destylator prosty?

Jakie grzanie wybrać- gaz, czy prąd?

  1.        Wysłałem do Was paczkę w okresie urlopu- co się z nią stanie?

Zależy od przewoźnika, ale najpewniej po prostu wróci do nadawcy. Przesyłki pocztowe (awizowane) odbierzemy z Urzędu Pocztowego po urlopie. Status swojej paczki możesz zawsze sprawdzić na stronie przewoźnika, podając jej numer lub w agregatorach śledzenia, jak np: 17TRACK

5. Mam awarię. Jak skontaktować się z serwisem?

Skorzystaj ze strony serwisowej (link tutaj), gdzie podany jest kontakt do Serwisu i umów się na naprawę. Serwis skontaktuje się po urlopie i wyznaczy termin naprawy.