Warunki gwarancji, reklamacji i zwrotów towarów opisane są dokładnie w Regulaminie (dział III). Ta strona w założeniu ma ułatwiać stronę techniczną:

  • napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
  • modyfikacji
  • reklamacji.

Wszystkie elementy zestawu objęte są dwuletnim okresem gwarancyjnym. Jeżeli Twój sprzęt wymaga wizyty w naszym Serwisie, skontaktuj się z nami, aby umówić warunki usługi serwisowej- wyślij e-mail, nie dzwoń- serwis nie udostępnia kontaktu telefonicznego.  Napisz bezpośrednio na adres:

serwis@destylatorymiedziane.pl

W przypadku wysyłki przedmiotu do serwisu lub na modyfikację, pobierz zlecenie serwisowe:

PLIK ZGŁOSZENIA DOSTĘPNY DO POBRANIA TUTAJ

Wydrukuj zgłoszenie (jeżeli nie masz drukarki, wytnij zgłoszenie z Instrukcji obsługi), wypełnij je drukowanymi literami i włóż do paczki razem z odsyłanym elementem. Zwróć uwagę, że niektóre pola zostawiasz puste ("Wypełnia serwis"). Zobacz uwagi na końcu nt. sposobu przygotowania elementów- demontażu elementów wziernika, termometrów, osłon grzałek, czy zaworów przed wysyłką. W przypadku ich zignorowania doliczymy opłatę serwisową za demontaż tych elementów. 

Elementy wysłane bez zlecenia (lub z niekompletnie wypełnionym zleceniem) traktowane są jako naprawa odpłatna i odsyłane na adres z listu przewozowego, z którego paczka została nadana. 

Pamiętaj o zabezpieczeniu paczki (karton, folia itd). Elementy uszkodzone w transporcie mogą zostać naprawione na Twój koszt. Pamiętaj, żeby zabezpieczyć wystające elementy (rurki, grzałki, nyple spustowe). Zgodnie z regulaminem firm kurierskich, to nadawca paczki odpowiada za odpowiednie jej zabezpieczenie. 

W przypadku napraw płatnych (pogwarancyjnych i modyfikacji) zaznacz na drugiej stronie zgłoszenia preferowany sposób płatności (odbiór osobisty/pobranie). 

Pamiętaj, że urządzenia elektroniczne z naruszoną plombą gwarancyjną lub elementy z wprowadzonymi własnymi modyfikacjami (np. ucięte lub zmienione wtyczki, dorabiane kable, lutowane samodzielnie elementy, samodzielne naprawy- w szczególności masami epoksydowymi/ klejami) nie podlegają naprawom gwarancyjnym oraz wyłączają odpowiedzialność gwarancyjną. 

W przypadku sterowników SKN, których gwarantem jest firma Bolecki, zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z serwisem właściwym: office @ bolecki . pl

W przypadku napraw gwarancyjnych dostarczasz sprzęt do serwisu na własny koszt, a my płacimy za przesyłkę od nas do Ciebie (na terenie Polski). W przypadku modyfikacji i napraw nie objętych gwarancją ponosisz koszty przesyłki w dwie strony. Przesyłka kurierska kosztuje 24,99zł przy płatności za pobraniem. 

Przy zamówieniach wysyłanych poza Polskę, pokrywamy koszt wysyłki zwrotnej, o ile zamówienie było składane i wysyłane na adres zagraniczny. W innym przypadku (np. sprzęt samodzielnie wywieziony za granicę) opłacamy wyłącznie transport na terenie Polski. 

Nie odbieramy paczek Poste Restante, paczkomatowych oraz awizowanych (paczka pocztowa gabarytowa, od 1 stycznia 2022 nie jest dostarczana, jeżeli nie mieści się w wymiarach określonych w rozporządzeniu- duże paczki wysyłaj kurierem, nie Pocztą). 

Koszty przesyłek międzynarodowych ustalane są indywidualnie w zależności od kraju przeznaczenia i wagi paczki. 

Pliki do pobrania