Sposoby wysyłki i transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dostawa kurierska zakupów w Sklepie na kwotę powyżej 500zł jest darmowa na terenie Polski przy wybraniu opcji szybkiego przelewu (tPay, PayPal) lub przelewu tradycyjnego.

Płatność przy odbiorze możliwa jest w siedzibie firmy lub kurierowi, przy odbiorze paczki. Koszt paczki pobraniowej doliczany jest do kwoty zamówienia i wynosi 21,99zł lub 24,99zł w zależności od wagi przesyłki. Przesyłki pobraniowe realizowane są wyłącznie na terenie Polski

Czas realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności- każdy sprzęt dostosowywany jest do wymagań klienta (nie dotyczy drobnych akcesoriów gotowych [węże, mierniki, szkła]- czas realizacji wynosi wtedy 3 dni robocze). 

Dostawy są realizowane zwykle w ciągu 1 dnia roboczego od momentu wysłania. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem DHL lub InPost. Przesyłki niestandardowe wysyłane są EMS POCZTEX, DPD lub InPost. 

Zamówienia wysoce nietypowe (t.j. na przedmioty spoza katalogu produktów Sklepu) wysyłane są wyłącznie po przedpłacie na wskazane konto Sklepu. 

Wysyłka za granicę:
Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, która obsługuje kraj przeznaczenia (np.GLS, DHL, DPD lub UPS) i zawsze, bez względu na kwotę zamówienia, jest dodatkowo płatna. Sklep poinformuje o cenie przesyłki międzynardowej po złożeniu zamówienia. Wycena kosztów przesyłki międzynarodowej jest też możliwa przed złożeniem zamówienia- prosimy o dodanie wybranych produktów do koszyka i podanie adresu z kodem pocztowym w kolejnym kroku- po podaniu tych informacji i na podstawie wagi produktów dodanych do koszyka, system poda cenę wysyłki. W razie zapytań nietypowych, prosimy o kontakt na email (zakładka Kontakt). 


Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony w dedykowane kartony, które nie zdradzają zawartości. Przesyłki niestandardowych wymiarów (np. duże zbiorniki, przesyłki dłużycowe) wysyłane są na palecie lub w kilku warstwach materiałów zabezpieczających (folia pęcherzykowa, gąbka PP, ścinki tekturowe, paleta, rama drewniana). 

Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu. Jeżeli zostanie stwierdzone uszkodzenie transportowe, w procesie reklamacji przydatne jest sporządzenie protokołu szkody podpisanego przez kuriera. Kurier ma obowiązek wypisać protokół na życzenie odbiorcy, nawet w kilka dni po dostawie. 

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zawiniony przez firmę, która dostarcza zamówiony towar. Potwierdzając odbiór Klient uzyskuje prawo własności towaru. Jednocześnie przechodzi na niego wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru.